Вівторок, 14.05.2024, 06:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад освіти навчально-виховний комплекс "ДИВОСВІТ"
із санаторними групами і класами.

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 162
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Програма роботи експериментального навчального закладу

Міністерство освіти і науки України
Головне управління освіти і науки
Дніпропетровської обласної державної адміністрації
 (начальник – Сиченко Віктор Володимирович)
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
(ректор – Романенко Михайло Ілліч)
Відділ освіти виконкому Жовтоводської міської ради
 ( начальник – Малоок Олена Іванівна)
Комунальний заклад освіти
 навчально-виховний комплекс „Дивосвіт”
 із санаторними групами і класами
 (директорка – Аракчеєва Валентина Романівна)
 
 
 П Р О Г Р А М А
 роботи експериментального навчального закладу
 Міністерства освіти і науки з проблеми
 «Розробка моделі «школи сприяння здоров’ю» в навчальних
закладах України різних типів та рівнів акредитації » за темою:
« Управління розвитком життєвої компетентності
особистості в умовах школи сприяння здоров’ю»
 ( терміни: 2009 – 2016)
 
м. Жовті Води
2009 рік
 
      П р о г р а м а
 дослідно-експериментальної роботи
комунального закладу освіти
навчально-виховного комплексу «Дивосвіт»
 із санаторними групами і класами
 
Тема: «Управління розвитком життєвої компетентності особистості в умовах школи сприяння здоров’ю».
Основна мета: створення сучасної дієвої системи впливів, які сприяють послідовному розвитку життєвих компетенцій особистості, необхідних для формування          
                                       самостійного й активного учасника життя.
                                       Термін експерименту: 2009 – 2016 р.р.
Упродовж експерименту планується внести такі зміни до змісту сучасної середньої освіти, до режиму функціонування навчально-виховного комплексу, до системи виховної роботи:
               · Організація навчально-виховного процесу в НВК за навчальними планами і програмами, які розробляються педагогічним колективом закладу               
                 і затверджуються відповідним органом державного управління освітою;
               · Запровадження освітніх технологій( втому числі управління), що якісно змінюють зміст, структуру, форми і методи, технології навчання і виховання;
               · Підвищення ефективності профільного навчання через введення профільних курсів, фахових майстер-класів для професійного визначення учнів      
                                      старших  класів, розробка і впровадження програми «Школа – ЗНО - ВНЗ».
 Завдання експерименту:
               · Проаналізувати існуючі в педагогічній теорії і практиці концепції розвитку життєво компетентної особистості;
               · Виявити особливості малого міста, які мають вплив на процес адаптації учня та його життєву компетентність;
               · Розробити та експериментально перевірити засоби впливу на формування життєвої компетентності;
               · З’ясувати основні тенденції розвитку дитини в умовах компетентнісного підходу;
               · Створити умови для учнів та вихованців для набуття життєво важливих компетенцій.
               · Запровадити моніторинг рівня життєвої компетентності учнів;
               · Розробити критерії життєвої компетентності та соціальних навичок учнів;
               · Розробити модель компетентного учня, випускника, вчителя;
 
 Етапи експерименту
 1. Діагностично- концептуальний етап
 ( вересень 2009р. – червень 2010 р.)
 
1.1 Аналіз існуючих в педагогічній теорії і практиці компетентнісно-орієнтованих підходів до розвитку особистості;
1.2 Визначення наступності нового експерименту на базі попереднього;
1.3 Визначення теми експерименту;
1.4 Розробка методологічної моделі управління розвитком життєво компетентної особистості;
1.5 Психодіагностика інтелектуального, духовного, психічного розвитку учнів;
1.6 Розробка нормативно-правової документації і затвердження її у відповідних державних установах:
                  · Програми науково-дослідницької діяльності;
                  · Навчальні плани;
                  · Авторські програми на забезпечення розвитку компетентної особистості;
                  · Концепції компетентнісного підходу до розвитку особистості;
 1.7 Налагодження співробітництва за означеною темою з ДОІППО;
 1.8 Створення інформаційної бази даних з існуючої проблеми.
2.Організаційно-прогнозуючий етап
 ( вересень 2010 р. – червень 2011р.)
 
1.9 Створення умов для реалізації програми експерименту;
1.10 Проведення діагностики рівня готовності педагогічного колективу до здійснення науково-дослідницької експериментальної роботи;
1.11 Розподіл управлінських функцій;
1.12 Науково-методичне забезпечення експериментальної роботи;
1.13 Теоретичне і практичне оволодіння вчителями системою освітніх технологій, спрямованих на набуття учнями життєво важливих компетенцій;
1.14 Запровадження для всіх учасників експерименту ( учні-батьки-вчителі-випускники) системи навчальних тренінгів і методологічних семінарів-практикумів щодо вивчення засад компетентнісно-орієнтованого підходу;
1.15 Розробка проекту «Компетентна особистість третього тисячоліття»;
1.16 Вивчення запитів старшокласників ( профільний вибір) та потреб суспільства з метою визначення пріоритетів профільності старшої школи, варіативної складової навчальних планів, допрофільної підготовки; 1.17 Організація методичної роботи в контексті реалізації компетентнісного підходу до навчання і виховання.
1.18 Вивчення можливостей навчальних предметів щодо формування основних груп компетентностей учнів, дидактичних основ реалізації компетентнісного підходу ;
1.19 Визначення позитивних та негативних прогнозів експерименту.
 3. Формувальний етап
( вересень 2011 р. – червень 2015р.)
3.1 Розробка структурних компонентів моделі управління розвитком життєво компетентної особистості та їх експериментальна перевірка;
3.2 Проведення соціально-педагогічного аналізу впливу педагогічного процесу на розвиток життєвих компетенцій вихованців та школярів;
3.3 Моделювання системи управління школи оздоровчої спрямованості через компетентнісний підхід до розвитку особистості;
3.4 Проведення підсумкових зрізів життєвої компетентності учасників НВП;
3.5 Моніторингові дослідження;
3.6 Дослідження місця інноваційних технологій ( тренінгової, інформаційних та комунікативних, проектних, соціальної практики), демократичного стилю навчання, партнерської взаємодії всіх учасників НВП в процесі розвитку життєво компетентної особистості;
3.7 Вивчення ролі рівня професійної компетенції педагогів комплексу в розвитку компетентної особистості учня;
3.8 Реалізація проекту «Компетентна особистість третього тисячоліття» у структурних підрозділах комплексу ДНЗ, школі, ЕНЦ «Енергія»;
3.9 Розробка і впровадження програми «Школа – ЗНО - ВНЗ».
 4.Узагальнюючий етап
 ( вересень 2015р. – червень 2016р.)
4.1 Оформлення та опис проведення експерименту та його результатів;
4.2 Корегування гіпотези та експериментальної методики дослідження;
4.3 Обробка, визначення надійності та аналіз результатів дослідження;
4.4 Системне оцінювання очікуваних результатів експерименту, науково – практичне подання( конференція)
4.5 Оцінка дієвості науково-практичної моделі управління розвитком життєво компетентної особистості та вироблення пропозицій щодо впровадження в масову шкільну практику;
 
Структура і функції органу управління експериментом
 
 Для керівництва експериментальною роботою у навчально-виховному комплексі «Дивосвіт» створено науково-методичну раду, що має структуру:
                1. Керівник НМР - директор НВК «Дивосвіт»  Аракчеєва В.Р.
( розробляє, планує та реалізує завдання експерименту, залучаючи до цього педагогічну громадськість, батьків;
укладає угоди про партнерство в межах експерименту, забезпечує фінансову діяльність в межах фонду експериментального закладу та організовує публікацію та видання результатів експерименту).
 
2.Відділ науково-методичного забезпечення експериментом
 Завідуюча відділом заступник директора НВК з науково-методичної роботи  Письменна Л.К.
( забезпечує науково-дослідну роботу в закладі, її планування на кожен рік, узагальнює, пропагує та поширює досвід експерименту, проводить методичні семінари, тренінги, конференції по результатах досліджень,, консультації для учасників експерименту, забезпечує належний рівень виконання програми експерименту).
 Для забезпечення якісного виконання завдань експерименту створено експериментальні лабораторії, які розробляють свою роботу на навчальний рік, керуючись Програмою експерименту, згідно із поставленими НМР завданнями.
Керівник лабораторії інноваційних технологій заступник директора з навчальної роботи Занціра І.М.
Керівник лабораторії життєтворчого виховання заступник  директора з виховно роботи Налбандян Т.М.
Керівник лабораторії психолого-педагогічного супроводу розвитку життєво компетентної особистості практичний психолог комплексу Горбачува І.С.
Керівник лабораторії дошкільної освіти заступник директора з дошкільної освіти Біла О.А.
Керівник лабораторії автоматизованого моніторингу вчитель інформатики Соляр М.І. 
Керівник лабораторії позашкільної освіти заступник директора з навчальної роботи ЕНЦ  Афоніна В.О.
 
Директор НВК «Дивосвіт» В.Р. Аракчеєва
Допоміжне меню
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz